TikTok prolećni trendovi
TikTok je omiljena platforma među mladima, a iz godine u godinu njihova interesovanja i očekivanja se menjaju. Šta je to što će klinci pratiti na TikToku ovog proleća?
Pre svega treba objasniti šta su trendovi na TikToku. Trendovi mogu da budu zvukovi, haštag, ali i plesni izazov. Da li ste znali da čak i način na koji se menja post može da postane trend? Jednom kada trend počne da dobija na snazi, on se samo sve više širi među korisnicima.
Tako su u 2021. godini top trendovi bili šlag na kafi ali i brza i laka rutina za negu kože, dok su društvene zajednice koje su najviše porasle bile „Witchtok“ sa 20 milijardi pregleda i „ArtTikTok” ili „TikTokArt“ sa 11 milijardi pregleda.
Zbog prolazne prirode TikToka niije lako predvideti koji će trendovi prednjačiti ovog proleća, ali postoje neki generalni trendovi koji će svakako privlačiti najveću pažnju u narednom periodu.
Ovo je top pet:
PLESOVI
Da li ste znali da su na vrhu liste onih koji najviše zarađuju od Tik Toka plesači? I što je najbolje, ne morate da budete profi plesač da biste bili primećeni na TikToku i da bi vaš video dostigao veliki broj pregleda.
TikTok plesovi su najčešće kratki, slatki i atraktivni. Takvi da ih svaki amater može lako naučiti.
TRANSFORMACIJE
Video u kome se prikazuju transformacije šminkanjem sve su popularniji pa se očekuje da će se taj trend i na dalje nastaviti.
To su oni klipovi u kojima je prikazano kako je osoba izgledala u osnovnoj, srednjoj školi, a onda i sadašnja potpuna transformacija. Dobri su jer gledalac uvek ostaje do kraja, tj. čeka da vidi transformaciju. Takođe su dobri jer donose pozitivnu aktvnost, veoma mnogo lajkova i deljenja.
Transformacije ne moraju uvek da budu one sa šminkom ili tinejdžersko u odraslo doba, već mogu da budu vezane za umetnost ali i transformaciju enterijera.
BITI RANJIV
Nazivajući prikazivanje ranjivosti „trendom“ može odati pogrešan utisak da TikTokeri to rade zarad pregleda. Ali to nije poenta. Poenta je postavljanje istinitog sadržaja na TikTok, realnog života i osećanja.
Mi živimo u previše prerađenom onlajn svetu, ali Tik Tok ima jedan poseban ugao koji prikazuje ranjivost. Tiktokeri znaju da postavljaju videe na kojima plaču, tuguju za voljenim osobama. Deljenje teških priča može zaista da ima odjeka kod ljudi i učiniti da se osećaju manje usamljeno.
Čak je “biti ranjiv“ možda bolje svrstati u društveni pokret umesto u trend i to onaj pokret koji želi da se udalji od „sve je savršeno“ na inernetu. U svakom slučaju, to je dobra stvar jer izaziva empatiju, emociju, dozvoljava osećanjima da se iskažu.
UKLJUČIVANJE PORODICE U TIK TOK
Nema ništa bolje od videa u kom ste zajedno sa mamom, tatom, babom i dedom, sestrama, braćom. Većina tiktokera su ili milenijalci ili pripadnici generacije Z pa potpuno osveženje videti nekog starijeg u videu kako na primer đuska ili pravi neke fore.
Ono što može predstavljati najveći izazov jeste ubeđivanje porodice da učestvuje, ali ako vam to pođe za rukom, uspeh je garantovan.
DNEVNA RUTINA
I dok neki instagrameri i tiktokeri ili jutjuberi pevaju o tome da niko ne želi da gleda vaš tost sa avokadom, istina je potpuno suprotna. Oooo da, mnogi žele da gledaju vaš doručak. Tačnije, vole da gledaju kako vi provodite dan. Od tog tosta sa avokadom, pa do odlaska u krevet.
Postoji nešto u gledanju svakodnevne rutine nepoznate osobe što kod publike izaziva zadovoljstvo bilo da je u pitanju život nastavnika, advokata ili možda para koji živi u kombiju i obilazi svet. Možete li da verujete da neki od takvih videa sakupe i do dva miliona lajkova?
Iako ima i onih koji idealizuju nečiji život, ali ipak je mnogo više realističnih, a nađe se i poneki veoma zabavan.
Suma sumarum, i ovog proleća najveći trend biće porodica, ljubav, zabava i druženje, a to je sve što nam je potrebno za radost.