Bolji Online
Unesi reč za pretragu

Generacija Z za Zendaju

Generacija Z pokorila je svet dobrotom i pameću, a njihova dominacija najsnažnija je u digitalnom svetu i filmskoj umetnosti. Nova alijansa prevazilazi bilo koju sferu uticaja, sa uglavnom ženskim članicama koje stiču slavu kroz film, TV, muziku, modeling. One su generacija Z, starosti od 17 do 24 godine.

Superzvezda Zendaja, junakinja kultne serije Euforija, počela na Diznijevom kanalu, ali glavne uloge u filmu Najveći šoumen, franšizi Spajdermen, Dina i, naravno, Euforija (najmlađa dobitnica Emija u svojoj kategoriji) učvrstile su je kao jednu od najuzbudljivijih zvezda.

Uticaj Zendaje na generaciju Z ogleda se na nekoliko nivoa:

Kulturni uticaj: 126 miliona pratilaca na Instagramu, kampanje sa Lancome i Valentino, aktivizam oko mentalnog zdravlja i Black Lives Matter, važna poznanstva sa poznatim ličnostima uticajnog profila — Zendaja je neosporna zvezda trenutka.

Na društvenim mrežama, Zendaja redovno objavljuje postove o pokretima za socijalnu pravdu ii podstiče pratioce da glasaju na predstojećim izborima. Projektujući inteligentnu, profesionalnu sliku, ona lako podstiče svoju publikju da učestvuje u stvaranju stvarnih promena. Kada joj se ne dive zbog elegancije i staloženosti, Zendaja je jednostavno poštovana zbog prizemnosti. Njen video “73 pitanja sa Zendajom”, koji pokazuje njen smisao za humor, lepotu i skromnost, privukao je više od 17 miliona pregleda na YouTube-u.

Starije generacije možda ne shvataju obim njenog uticaja, ali ona trenutno vodi igru. Njeno privlačenje mlade publike, posebno generacije Z, bilo je efikasno i direktno. Na platformama društvenih medija Instagram ili TikTok, Zendaja ima status mitskog idola.

Zendajin stalni uspon do slave, vatreno obožavanje i nedavna priznanja su itekako zasluženi. Jasno je da ona definiše Novi Holivud, ali je još impresivnije kada se shvati da tome doprinosi već duže vreme.

Nedavno je govorila o tome da je provela prošlu godinu odbijajući jednodimenzionalne ženske uloge, navodeći da većina scenarija ima ženske likove „bez mnogo slojeva“, koji „izgledaju kao ista osoba iznova i iznova“.

Kao uticajni umetnik sa moći da odbaci pomenute tipske uloge, Zendaia je spremna da vodi industriju u inkluzivniu eru koju vode žene. Višestruka umetnica koja naizgled nema ograničenja, tu je da ostane – bilo kao glumica, plesačica, pevačica, producentica ili aktivistkinja. Kako kaže, gluma je jednostavno „auto koji me je dovezao. Sada kada sam ovde, shvatam da je moja svrha života da pomažem ljudima i činim pozitivne stvari.”


Slične vesti

I ovog leta oprezno surfuj na onlajn talasima

Internet ne zaboravlja - pretraga, fotografije, podaci koji se jednom nađu u virtuelnom svetu tamo će ostati zauvek. Informacije koje…

Pročitaj

Priča o humanosti uz čašu limunade

Matija Patrnogić dokazao je da velika srca kucaju i u malim grudima. Ovaj malac - genijalac, humanitarac, već nekoliko dana…

Pročitaj

Kako se televizija “preselila” na YouTube, društvene mreže i mobilne aplikacije?

Sa internetom, digitalizacijom, sve većom upotrebom mobilnih telefona, različitih aplikacija i servisa za gledanje, slušanje i čitanje sadržaja - dominantna…

Pročitaj

Pozitivne misli protiv jesenje depresije

Osobe koje pate od jesenje depresije iskuse promene u raspoloženju i energiji koje su sezonski uslovljene. To stanje obično počinje…

Pročitaj